Orchid selling Belgium

Slippertalk Orchid Forum

Help Support Slippertalk Orchid Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

hderocker

Member
Joined
Jul 29, 2006
Messages
9
Reaction score
0
For people in Belgium, The Netherlands and France;

Wegens stopzetting van bedrijf bied ik mijn orchideeplanten te koop aan.
Mijn verzameling bestaat in hoofdzaak uit Cattleya, Epidendrum, Oncidium, Papiopedillum en Vanda. Daarnaast zijn er nog enkele Stanhopeaplanten.
Het zijn nagenoeg allemaal bloeibare planten, doch niet in bloei.

De verkoop gaat door op het bedrijf, Bosdreef 52 te 9080 Lochristi, op zaterdag 11 oktober 2014 tussen 10 en 16 uur. De planten worden in principe per stuk verkocht. Bij aankoop van meer dan 15 planten worden kortingen toegepast.
 
WTH ????

Thanks google translate.
"""
En raison de cessation d'activité, j'offre mes orchidées à vendre.
Ma collection se compose principalement de Cattleya, Epidendrum, Oncidium, Vanda et Papiopedillum. Il ya aussi quelques Stanhopeaplanten.
Ils sont presque toutes les plantes bloomable, mais pas en fleur.

La vente a lieu sur la société Bosdreef 52, 9080 Lochristi, le samedi 11 Octobre, 2014 entre 10 et 16 heures. Les plantes sont vendues en principe chacun. Si vous achetez plus de 15 plantes, des réductions sont appliquées.
"""

"""
for sale.
My collection consists mainly of Cattleya, Epidendrum, Oncidium, Vanda and Papiopedillum. There are also some Stanhopeaplanten.
They are almost all bloomable plants, but not in bloom.

The sale takes place on the company Bosdreef 52, 9080 Lochristi, on Saturday, October 11, 2014 between 10 and 16 hours. The plants are sold in principle each. If you purchase more than 15 plants, discounts are applied.
"""
 

Latest posts

Back
Top