Watercolour painting - Paphiopedilum multifloral hybrid.

Slippertalk Orchid Forum

Help Support Slippertalk Orchid Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
It looks like the realistic live flower
Very impressed
If you even paint Phrag. Schroederae and offer for sale
I’ll be interested in purchase
Thank you very much for your kind words. :) I can do commissions. I do not own a Phrag. Schroederae but can always work from a photo. I am UK based though..although shipping to America is not impossible. More of my work can be seen here: Login • Instagram
 
Emydura, I was so entranced by the painting, I didn't even bother to read the intro. My mother was a painter and there
are many mediums to use. My mother was an oil painter.
 
Meget flot akvarel Kate, du har en god duft for detaljer og farver, som en medkunstner, der laver forskellige illustrationer i over 30 år mellem dem mange orkidémalerier til kunder over hele verden, jeg kan sige, når du er meget talentfuld, fortsæt det gode arbejde ;);)👍
Jeg ydmyger
 

Attachments

  • Dsc00010 (2).jpg
    Dsc00010 (2).jpg
    157.7 KB · Views: 10
  • Dsc00016.jpg
    Dsc00016.jpg
    182.1 KB · Views: 10
  • Dsc00035 (2).jpg
    Dsc00035 (2).jpg
    208.3 KB · Views: 10
Meget flot akvarel Kate, du har en god duft for detaljer og farver, som en medkunstner, der laver forskellige illustrationer i over 30 år mellem dem mange orkidémalerier til kunder over hele verden, jeg kan sige, når du er meget talentfuld, fortsæt det gode arbejde ;);)👍
Jeg ydmyger
Dine malerier er også smukke.
 
:)
Meget flot akvarel Kate, du har en god duft for detaljer og farver, som en medkunstner, der laver forskellige illustrationer i over 30 år mellem dem mange orkidémalerier til kunder over hele verden, jeg kan sige, når du er meget talentfuld, fortsæt det gode arbejde ;);)👍
Jeg ydmyger
Thank you very much for your kind words and compliments! Your work is beautiful.
 

Latest posts

Back
Top